Wszystkie nowe produkty dostarczane przez nas są objęte 12 miesięczną gwarancją.
- BEATECH udziela gwarancji sprawnego działania, tj. działania zgodnego pod wszelkimi istotnymi względami z opisem i specyfikacją producenta towarów nowych w okresie 12 miesięcy od daty wystawienia faktury.
- W okresie gwarancyjnym, na zasadach określonych w regulaminie, w przypadku wystąpienia awarii obowiązki BEATECH polegają na świadczeniu bezpłatnej naprawy serwisowej bądź, według uznania BEATECH, wymiany towaru na inny stanowiący jego odpowiednik lub w przypadku braku odpowiednika- zamiennik. W przypadku braku możliwości naprawy towaru i braku jego odpowiednika/zamiennika, klient otrzymuje zwrot ceny jaką uiścił za towar/usługę.
- Okres obowiązywania gwarancji nie ulega przedłużeniu o okres rozpoczynający się w dniu zgłoszenia konieczności dokonania naprawy do BEATECH i kończący się w dniu, w którym uprawniony do gwarancji zostanie zawiadomiony przez BEATECH o zakończeniu naprawy.
- Jeżeli w następstwie wykonania obowiązków wynikających z niniejszych warunków gwarancji, klient otrzymał nowy towar lub jego odpowiednik/zamiennik, okres obowiązywania gwarancji nie biegnie na nowo od chwili otrzymania przez klienta towaru lub jego odpowiednika/zamiennika.
- Klient jest zobowiązany zawiadomić pisemnie BEATECH w czasie okresu gwarancyjnego o niesprawnym działaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia, w którym uzyskał wiedzę o niesprawnym działaniu towaru pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji.
- Klient dostarcza towar do BEATECH na własny koszt.
- Naprawa towaru objętego gwarancją nastąpi w terminie 3 miesięcy od daty jego dostarczenia.
- Wszelkie części wymieniane w trakcie naprawy dokonywanej przez BEATECH w ramach gwarancji będą nowe i będą stanowiły dokładny odpowiednik lub zamiennik części podlegających wymianie.
- Towar powinien być użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem oraz z zachowaniem warunków zawartych w instrukcji obsługi. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących montażu (instalacji), użytkowania lub konserwacji towaru klient powinien zasięgnąć porady BEATECH.
- Jakiekolwiek naprawy towaru w okresie gwarancji dokonane przez osoby inne niż pracownicy BEATECH powodują utratę uprawnień z tytułu gwarancji.
- Utrata uprawnień z tytułu gwarancji następuje także w sytuacji, gdy towar dostarczony do BEATECH będzie nosił ślady ingerencji osób trzecich, innych niż pracownicy BEATECH oraz w przypadku gdy zabezpieczenia towaru (tzw. plomby) będą zerwane lub uszkodzone.
- Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń lub awarii towaru spowodowanych przez jego użytkownika w następstwie niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi korzystania z towaru, co dotyczy również jego instalacji i konserwacji;
- uszkodzeń towaru spowodowanych jego użytkowaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem;
- uszkodzeń towaru spowodowanych niewłaściwą lub niezgodną z instrukcją obsługi instalacją, w tym instalacją dokonaną przez osoby nieposiadające niezbędnych w tym zakresie uprawnień (kwalifikacji);
- uszkodzeń towaru spowodowanych korzystaniem przez użytkownika
- czynności konserwacyjnych przewidzianych w instrukcji obsługi;
- uszkodzeń towaru spowodowanych w następstwie dokonania jego naprawy przez inne osoby niż pracownicy BEATECH;
- przeróbek lub zmian konstrukcyjnych towaru dokonanych przez inne osoby niż pracownicy BEATECH;
- uszkodzeń towaru spowodowanych przez czynniki zewnętrzne (wyładowania atmosferyczne, nieprawidłowe działanie sieci elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej lub energetycznej);
- uszkodzeń towaru powstałych w trakcie jego dostarczania przez klienta w następstwie jego nieodpowiedniego zabezpieczenia;
- części szklanych oraz żarówek.
- W przypadku nieuzasadnionego żądania dokonania naprawy klient poniesie wszelkie koszty związane z dostarczeniem towaru, jego naprawą oraz odebraniem.
- Za nieuzasadnione żądanie naprawy towaru będzie uważane w szczególności żądanie usunięcia uszkodzeń lub dokonania czynności konserwacyjnych nieobjętych gwarancją, jak również żądanie dokonania naprawy pomimo utraty uprawnień z gwarancji.
- Sprzęt dostarczany przez klienta powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami podczas transportu.
- Za odpowiednie zabezpieczenie będzie uważane oryginalne opakowanie fabryczne wraz z wszelkimi zabezpieczeniami (plombami) istniejącymi w chwili odebrania towaru przez klienta od BEATECH.
- W razie niezastosowania przez klienta opakowania fabrycznego sprzętu wraz z powyżej wskazanymi zabezpieczeniami będzie on ponosił wszelkie ryzyka związane z uszkodzeniem sprzętu dostarczanego BEATECH.